נא להכיר יוביקווינול - הדרך להאט את תהליכי ההזדקנות שעוברים על הגוף

נא להכיר: יוביקווינול

הוא חיוני לייצור אנרגיה בכל תאי הגוף, ומהווה מרכיב חשוב ביותר לשמירה על בריאות הלב והכלי הדם. נא להכיר: יוביקווינול – הדור החדש של תוספי הקו אנזים Q10  

הגוף שלנו הוא כלי חשוב המשרת אותנו נאמנה במשך שנים רבות. לכן, חשוב להקשיב לסימני האזהרה שהוא מאותת לנו, לשמור עליו ולהגן על המערכות החשובות שבו. אורח חיים בריא כולל בין היתר הימנעות מעישון, שמירה על כושר גופני , מניעת סוכרת ושמירה על תזונה נכונה ומאוזנת. אך זה לא הכל: מה שמכונה "רפואה מונעת" יכול בפירוש להציל חיים. לכן, חשוב להקפיד על בדיקות שגרתיות ובעיקר לוודא שהגוף מקבל את כל הרכיבים החיוניים להם הוא זקוק.

מה זה יוביקווינול?

יוביקווינול (Ubiquinol) הוא אחד מהרכיבים האלה. למעשה, זוהי הצורה המחוזרת, הפעילה יותר של קו-אנזים Q10. לצורה פעילה זו, המשתתפת ישירות בתהליכי הפקת אנרגיה בתאים, יש חשיבות מיוחדת בגיל המבוגר מאחר שעם השנים, פוחתת יכולתו של הגוף לייצר יוביקווינול.

כדי ליהנות מיתרונות תוספת קו-אנזים קיו 10, הגוף צריך להמיר אותו למולקולה המכונה יוביקווינול.

רמות נמוכות של יוביקווינול דווחו בקרב הסובלים ממצבים נוירולוגיים, לבביים ומצבים הנובעים ממחלת הסוכרת או בעיות כבד. פה נכנס הפטנט הרשום של חברת Kaneka QH™, המצליחה בטכנולוגיה חדשנית להמיר יוביקווינון ליוביקווינול. יוביקווינול הוא הצורה הלא פעילה, "הרגילה" של קו אנזים קיו 10 אותה הגוף צריך להפוך ליוביקווינול , הצורה הפעילה ויעילה.

יוביקווינול נחשב לנוגד חמצון עוצמתי במיוחד שנלחם באותם רדיקלים חופשיים הגורמים לפגיעתו ולהזדקנותו של הגוף, ומסייע בשמירה על בריאות התא. יעילותו הגדולה ביותר קשורה למניעת מחלות לב וכלי דם. וכמו ה Q10 הוא גם מסייע להאט את קצב הזדקנות תאי המוח.

אמנם, הגוף שלנו מייצר יוביקווינול באופן טבעי, אך לא תמיד מדובר בכמות מספקת . מצבי מחלה כמו מחלות לב, סוכרת, מחלות בלוטת התריס, יתר לחץ דם, מחלת חניכיים, סרטן ומחלות מערכת הנשימה כמו אסטמה למשל, מעלות את צורך הגוף ברכיב הזה.  מעבר לכך, כאמור - ככל שאנחנו מזדקנים כך פוחת ייצורו, מה שמגביר סיכון לחלות במחלות שונות.

למי יוביקווינול חיוני?

היוביקווינול חיוני בעיקר עבור האוכלוסייה הנוטלת תרופות מסוג סטטינים להורדת כולסטרול ולחץ דם, לאנשים שחוו ארועי לב וגם לאנשים מבוגרים הסובלים מתשישות וחיוניות נמוכה.

 

אנשים שהתעניינו במאמר זה התעניינו גם ב:

40% על המוצר השני Q10 קו אנזים 100 מ"ג ™Q-SORB

Q10 קו אנזים 100 מ"ג ™Q-SORB

60 כמוסות רכות
מחיר מיוחד 74.90 ₪ מחיר רגיל 89.90 ₪
59.90 ₪ ליח' ברכישת 2 יח'
25% על המוצר השני יוביקווינול 100 מ"ג - Q10 קו אנזים

יוביקווינול 100 מ"ג
Q10 קו אנזים

60 כמוסות רכות
מחיר מיוחד 179.90 ₪ מחיר רגיל 189.90 ₪
157.40 ₪ ליח' ברכישת 2 יח'

© 2020 כל הזכויות שמורות לאלון דב בע"מ, נציג פיוריטן פרייד'ס ישראל