חמוציות או לא להיות

ככל שאנחנו מתבגרים מגיעות באופן "הרמוני" לדאבוננו גם לא מעט בעיות בריאותיות למיניהן, כאשר בעיה אחת שכיחה מאוד ומציקה מאוד היא דלקת חוזרות ונשנית בדרכי השתן שעלולה לפגוע, בהיעדר טיפול מתאים, גם בכליות ולגרום להן לנזק בלתי הפיך.

הבעיה היא כה שכיחה עד כי יש הסבורים שדלקת בדרכי השתן הינה המחלה הזיהומית השנייה בשכיחותה באוכלוסייה. על פי סקר שערכה חברת נילסן - הדלקת שכיחה יותר אצל נשים מגברים, ובמיוחד אצל נשים בוגרות. עוד מצא הסקר ששליש מהנשים שסבלו מדלקת בדרכי השתן פעם אחת יסבלו מדלקות חוזרות ונשנות בתדירות גבוהה שיכולה להגיע אף למספר פעמים בשנה אחת.

מדוע התופעה שכיחה יותר ככל שהגיל עולה? זאת משתי סיבות עיקריות:
1.
הפסקת המחזור שגורם לשינויים בחומציות בנרתיק ומכאן להתרבות של חיידקים באזור.
2. בבד בבד עם הזדקנות הגוף שלנו מזדקנות יחד איתו כל המערכות כולל מערכת אחת מרכזית ומהותית ביותר - מערכת החיסון ולכן היא אינה נלחמת בצורה מיטבית באותם חיידקים שהתרבו.

אז איך בעצם נוכל למנוע או לטפל בבעיות הללו כדי לשפר את איכות החיים שלנו? 
מעבר לשתייה מרובה של מים שמומלצת גם כדי למנוע דלקות וגם על מנת לשטוף החוצה את החיידקים הקיימים כאשר יש דלקת פעילה, הכירו את החמוציות!

החמוציות הן פרי אמנם קטנטן אבל היתרונות הגלומים בו ענקיים. אז מהו הקסם של אותו פרי זעיר שיכול לעשות את ההבדל?
החמוציות האדומות שייכות למשפחת פירות היער וסגולתן הרפואית הייתה ידועה ונמצאה בשימושם של האינדיאנים לריפוי וטיפול במחלות כאלה ואחרות לפני לא מעט שנים. מסתבר שגם מחקרים עדכניים הכתירו את החמוציות כפרי על שמונע ונלחם במגוון מחלות הודות להרכב התזונתי שלהן.

ממה מורכבות החמוציות?
החמוציות מורכבות בעיקרן ממים כאשר מעבר לכך הן מכילות חומצות, סוכרים ונוגדי חמצון, כאשר במרכז "מככב" נוגד חמצון סופר חזק וייחודי לפרי, בשם פרואנטוציאנידין (PAC). שילובם של כל אלה יחד מונע מהחיידקים להיצמד לדפנות דרכי השתן ומוביל אותם היישר למקום מבטחים - מחוץ לגוף שלנו.

מהי הייחודיות של תוסף החמוציות של פיוריטנ׳ס פרייד?
תוסף חמוציות מכיל לא רק ריכוז גבוה במיוחד של חמוציות אלא גם ויטמין C  - אנטיאוקסידנט (ובעברית נוגד חמצון) הפועל לחיזוקה של המערכת החיסונית שלנו שכבר הזכרנו על ידי כך שהוא מגביר את היכולת של הגוף לייצר כדוריות דם לבנות – וכל זה בעצם עוזר לגוף להילחם בדלקת ולמגר אותה ביעילות רבה יותר.

ולמה עוד חשוב לשלב את הויטמין בתוסף? למניעה!
ויטמין C מעלה את רמת החומציות ובכך מונע את התרבות החיידקים עוד הרבה לפני שהם מספיקים לגרום לדלקת. מחקרים שנעשו בארה"ב מצאו כי הטיפול הטוב ביותר למניעה ולמיגור דלקות בדרכי השתן הוא כאמור שילוב של חמוציות וויטמין C


אנשים שקראו מאמר זה התעניינו גם ב:

תרכיז חמוציות 4200 - בתוספת ויטמין C ו- E

תרכיז חמוציות 4200
בתוספת ויטמין C ו- E

100 כמוסות רכות
מחיר מיוחד 69.90 ₪ מחיר רגיל 79.90 ₪
אזל מהמלאי

© 2020 כל הזכויות שמורות לאלון דב בע"מ, נציג פיוריטן פרייד'ס ישראל