חומצות השומן שישמרו את העור שלך צעיר

שמן נר הלילה סגולות

במציאות בה עוד לא גילו את הקסם שיעצור את הזמן ועימו את תהליכי הזיקנה, קשת הטרנדים הקיימים בכל הקשור לשמירה על עור צעיר, חלק ומרענן צבעונית ומגוונת ומתחילה כבר עם הקפה של הבוקר הנקרא "קפה לאטה קולגן", עוברת דרך טיפולים בממריצי עור למיניהם ובוטוקס ומגיעה אפילו עד לניתוחים כירורגים.

הבעיה היא שאף אחד מהפתרונות הללו אינו טבעי או נטול סיכונים וברובם טמונים כימיקלים מזיקים ולעיתים אף מסרטנים.

אז מדוע שמן נר הלילה ושמן הזיפן הם הפיתרונות המתאימים בשבילכן? מכמה וכמה סיבות ממש טובות: 

שמן נר הלילה ושמן הזיפן מכילים חומצת שומן ייחודית בשם : GLA. החומצה הזו היינה חומצה מסוג אומגה 6 - חומצת שומן בלתי רוויה. בניגוד מוחלט לשאר חומצות השומן מסוג זה שאינן מומלצות לגוף בצריכה רבה עקב היותן דלקתיות ומזרזות הליכי זיקנה, פוגעות בכבד ואף גורמות לבעיות לב, חומצת השומן הגמא לינולאית ֹGLA בטוחה לשימוש ומועילה לגוף הודות להיותה אנטי דלקתית, אנטי זיהומית, מורידה רמות טריגליצרידים בדם, מורידה רמות של כולסטרול רע (LDL), מורידה את הסיכון למחלות לב ומוכחת כיעילה אפילו נגד סוכרת.

מדובר בשני סוגי תוספים המכילים אך ורק 100% שמן טבעי בכבישה קרה, ולמה זה חשוב? כיוון שחומצות שומן שעוברות תהליך של חימום או תהליך כימי, לא רק שהן לא יעילות - הן הופכות למזיקות ואף ל"אוייב" של ממש לגוף. מדוע? כיוון שהחימום גורם לחומצות השומן להתחמצן בקלות עקב המבנה המולקולרי שלהן

ואם לא השתכנעתן עד כה, הנה לכם עוד סיבה מצויינת להתחיל ולהשתמש בהם -  השמנים הטבעיים הללו קלים ופשוטים לצריכה יומית ועוד יותר מזה נספגים בגוף בקלות וביעילות הודות להרכב המיוחד של כל אחד ואחד מהם. ואם לרגע תשאלו את עצמכם מדוע אנו רוצים שהספיגה תהא מיטבית? זאת כיוון שכך נוכל להיות בטוחים ורגועים שמקסימום ערכים תזונתיים שחיוניים לגוף שלנו ישארו בגוף שלנו ויעשו את תפקידם נאמנה

עוד יתרון מובהק לשמן זיפן בפרט, מעבר להיותו מכיל את החומצה הגמא לינולאית הוא החומצה הלינולאית המצויה בו בכמות משמעותית -  גם היא חומצת שומן בלתי רוויה מסוג אומגה 6. חומצה לינולאית זו חיונית לתהליך חילוף החומרים בגופנו, מה שמכונה ומוכר לנו כמטבוליזם. ככל שתהליף חילוף החומרים יעיל יותר כך גופנו שומר על ההורמונים החיוניים לכל מה שנוגע לתהליך זה ברמתם התקינה בגוף. כאשר חילוף החומרים תקין הסיכון לפתח עמידות להורמון כמו אינסולין למשל הולך ופוחת, מה שמשפיע ישירות גם על יכולת של גופנו לשמור לאורך זמן על משקל תקין ועל מניעת כל ההשלכות ההרסניות של עמידות לאינסולין ומחלת הסוכרת שעלולה להתפחת בהמשך

עוד יתרון שיש לשני התוספים המופלאים הללו מעבר למה שכבר קראתם עד כה הוא שהשמנים הללו מומלצים לצריכה יומית גם לאלה מביננו שניזונים מתפריט דל שומן הודות לחומצת השומן הכול כך החיונית לגוף שלנו ובמיוחד למוח. 

ומה בנוגע לעור שלנו? שמן הזיפן

ככל שאנו מתבגרים הקרום הקיים העוטף את תאי הגוף שלנו הולך ונהייה קשה יותר ויותר וכתוצאה מכך מחד הרבה מאוד פסולת נאגרת בתאים במקום לצאת החוצה ומאידך ערכים תזונתיים חיוניים לגוף אינם יכולים לחדור פנימה לתוך התאים. חומצת השומן הגמא לינולאית מסוג אומגה 6 פותרת את הבעיות הללו על ידי כך שהיא חודרת לקרומי התאים בעורנו ומקנה להם אלסטיות, לחות וגמישות  - כל אלה כאמור הולכים ונעלמים ככל שאנו מתבגרים.

ואם כבר הזכרנו את החומצה הלינולאית הקיימת בשמן הזיפן, כאן בדיוק המקום לציין שאותה חומצה חיונית ומופלאה זו הנמצאת בחלב האם והיא בין היתר, זו המקנה לחלב האם את הכינוי שלו: "הזהב הלבן", מונעת את תהליך אטימות העור שהולך ומתקדם עם השנים, משקמת עור יבש בכך שמאפשרת חדירת מים לתאי הגוף ואף עוזרת למניעת וטיפול בפצעי האקנה השכיחים בעיקר בגילאי ההתבגרות אך עלולים להופיע גם אצל מי מאיתנו שעברו את הגיל הקסום הזה עקב תזונה לקויה.

במילים אחרות ולסיכום הנושא הן החומצה הגמא לינולאית והן החומצה הלינולאית משפרות פלאים את מראה העור שלנו כך שיהיה צעיר, רענן וזוהר ובסופו של יום גורמות לנו להזדקן לאט יותר ובחינניות.

אנשים שקראו כתבה זו התעניינו גם ב:

שמן נר הלילה 1000 מ"ג

שמן נר הלילה 1000 מ"ג

120 כמוסות רכות
מחיר מיוחד 119.90 ₪ מחיר רגיל 129.90 ₪
30% על המוצר השני שמן זיפן 1000 מ"ג – גלא (GLA)

שמן זיפן 1000 מ"ג – גלא
(GLA)

100 כמוסות רכות
מחיר מיוחד 117.50 ₪ מחיר רגיל 144.40 ₪
99.90 ₪ ליח' ברכישת 2 יח'

© 2020 כל הזכויות שמורות לאלון דב בע"מ, נציג פיוריטן פרייד'ס ישראל