האנטיביוטיקה של הטבע!

שמן אורגנו - האנטיביוטיקה של הטבע

מי מאיתנו לא הותקף בעבר או מותקף ממש ברגעים אלה על ידי חיידקים?

רגע לפני שאתם רצים לרכוש את התרופה הכי פופולרית שיש - ה"אנטיביוטיקה", שתאביס את גופכם בכימיקלים (כאילו שאין מספיק כימיקלים כיום שמגיעים לגופנו דרך האויר, הים והיבשה) כדאי שתקדישו כמה דקות מזמנכם להמשיך ולקרוא.   

המודעות לתרופות הטבעיות על פני תרופות מעובדות וסינטטיות הולכת וגוברת עם השנים, אך עם זאת ישנם עדיין מביננו שלא לגמרי מתמסרים בקלות או מוכנים לוותר בקלות על אותן תרופות פופולריות שמלוות אותנו שנים. אז במידה ואתם עדיין נמנים על אלה שתוהים מדוע בעצם אנטיביוטיקה צריכה להיות המוצא האחרון שלנו – הנה לפניכם כמה וכמה סיבות טובות במיוחד!

בראש ובראשונה תופעות הלוואי של האנטיביוטיקה לטווח הקצר: עייפות מוגברת, חולשה, כאבי שרירים  וכאבי בטן שלעיתים אף מובילים להקאות ושלשולים. אם פעם הסברה הרווחת הייתה שתופעות אלה הן תוצר לוואי של המחלה היום כבר ידוע שלא כך הדבר – כל אלה הם לגמרי תוצרי לוואי של האנטיביוטיקה.

שנית ולטווח הארוך יותר, תפקיד האנטיביוטיקה הוא להשמיד חיידקים – היא מבצעת מעין "חיסול ממוקד" לחיידקים. הבעיה היא שהאנטיביוטיקה אינה יודעת להבחין בין החיידקים הטובים לבין החיידקים הרעים -  ולכן "על הדרך" היא מחסלת גם את החיידקים הטובים, לדוגמה אלה הנמצאים בפלורת המעיים. פעולה הרסנית זו גורמת לחוסר היכולת של הגוף לעכל את המזון בצורה מיטבית עד לחוסר יכולת של הגוף להילחם בחיידקים ומזהמים.

סיבה אחרונה שאינה חביבה כלל היא העמידות שמפתחים החיידקים הרעים – מחוללי המחלה, לאנטיביוטיקה. על פי מחקרים בשל השימוש המוגזם באנטיביוטיקה יותר חיידקים רעים מפתחים עמידות – הגנה מפניה, מה שגורם לריבוי מקרים של זיהומים שהרפואה לא מסוגלת לתת להם מענה, מקרים שלדאבוננו עלולים להסתיים במוות.

אז מה היא החלופה הטבעית? אורגנו, לא סתם זכה לכינוי ״האנטיביוטיקה של הטבע״!

שמן האורגנו מופק מצמח האורגנו או בעברית צמח האזובית הפשוטה, אותו צמח שממנו מפיקים את התבלינים המוכרים לנו היטב מעולם הקולינריה  - תבליני הפסטות והפיצות.

צמ האורגנו שימש כצמח מרפא בתקופות הקדומות יותר לריפוי של מחלות ותסמינים החל מפצעים, חום, שיעול ועד למחלות עיכול. היפוקרטס, אבי הרפואה, בכבודו ובעצמו אף כתב והילל את צמח האורגנו כמרפא טבעי. הרפואה המודרנית חוקרת את שמן האורגנו בשנים האחרונות באופן מעמיק מתוך ההבנה שיש בכוחו של שמן האורגנו להחליף את האנטיביוטיקה, לחקות את הפעולה הטובה שלה בחיסול החיידקים מחוללי המחלות אך ללא התופעות שפוגעות בגופנו וללא הכימיקלים שמזיקים לנו המצויים באנטיביוטיקה.

ממה מורכב שמן האורגנו וכיצד הוא פועל כאנטיביוטיקה טבעית?

שמן האורגנו מכיל כמות נכבדה של ויטמינים ( ויטמינים מסוג A, B ו-C), סידן, מגנזיום, ברזל, ואשלגן, המחזקים ומסייעים למערכת החיסונית להילחם במזהמים ובמחלות, כאשר ה"נשק" שלו, זה שמסוגל להשמיד את החיידקים הוא קרבקרול -נוגד חמצון רב עוצמה שמצוי בכמות רבה מאוד בשמן. נוגדי חמצון חזקים נוספים המצויים בו הם תימול וחומצה רוזמרינית ושלושתם יחד מבצעים את פעולת ההשמדה באופן מיטבי וגם תורמים על הדרך להאטת ההזדקנות.  הודות למרכיבים הסופר חשובים שיש בשמן הוא נחשב לאנטי-בקטריאלי, אנטי-דלקתי ואנטי-פטרייתי.

ומהי התכונה החשובה ביותר של שמן האורגנו?

בניגוד לאנטיביוטיקה החיידקים אינם מסוגלים לפתח עמידות נגד השמן ופעולותיו, מה שמאפשר לנו לצרוך אותו ללא חשש משימוש יתר ולאורך זמן.

באילו מקרים בעיקר מומלץ לצרוך את שמן האורגנו?

בעיקר במקרים של זיהומים חידקיים בגופנו, לרבות במערכת הנשימה והעיכול - שמן האורגנו מייעל את תהליך העיכול בעזרת עידוד הפרשת של מיצי עיכול ואנזימי עיכול, במקרי הצטננויות, נגד כאבים - לשמן האורגנו היכולת להפחית כאבים ולגרום לתחושה של רגיעה, לחיזוק מערכת החיסון ועוד.

ואם לא הוזכר עד כה, כאן המקום לציין ששמן האורגנו מכיל גם חומצת שומן מסוג אומגה 3 – חומצה חיונית לגופנו ומכאן ששמן האורגנו מייעל גם את תהליכי ניקוי מחזור הדם שלנו.  

מדוע כדאי לכם לרכוש דווקא את שמן האורגנו שלנו?

כמו שנאמר "על טעם ועל ריח..." ובכל מה שנוגע לשמן האורגנו - במיוחד על הריח. הריח של שמן האורגנו כול כך דומיננטי עד שטיפה אחת בלבד עלולה להקנות לחלל בו אנו נמצאים ארומה של מטבח איטלקי. זו הסיבה לכך שהחלטנו לקחת את שמן האורגנו, על כל מעלותיו ויתרונותיו, ולארוז לכם אותו בקפסולות ובכך להתגבר על הריח.

אנשים שקראו כתבה זו התעניינו גם ב:

40% על המוצר השני תמצית שמן אורגנו 150 מ"ג (בריכוז 1:10 שווה ערך ל 1500 מ"ג)

תמצית שמן אורגנו 150 מ"ג
(בריכוז 1:10 שווה ערך ל 1500 מ"ג)

90 כמוסות רכות
מחיר מיוחד 69.80 ₪ מחיר רגיל 79.90 ₪
55.90 ₪ ליח' ברכישת 2 יח'
אזל מהמלאי

© 2020 כל הזכויות שמורות לאלון דב בע"מ, נציג פיוריטן פרייד'ס ישראל