בעיית פוריות? הכירו את קו אנזים Q10

בעיית פוריות? הכירו את Q10

בעיות פוריות? הכירו את Q10

זוגות המתקשים להביא לילדים לעולם לעיתים אינם מודעים לכל האופציות העומדות לרשותם, אשר עשויות לשפר את סיכוייהם להיות הורים. קו אנזים קיו 10 הוא דוגמה מצוינת לרכיב חיוני שמשפיע לטובה על סיכויים אלה

העלייה בגיל הממוצע של נשים המנסות להרות לראשונה בחייהן, המתח והסטרס המאפיינים את חיי השגרה המודרניים ושלל גורמים נוספים, גורמים לעלייה הדרגתית ומתמשכת של בעיות פוריות.

בפועל גורם הדבר לכך שהרצון להביא ילד לעולם, אינו תמיד עולה בקנה אחד עם המציאות. כך, זוגות רבים מוצאים את עצמם במעגל בלתי פוסק של טיפולי הפרייה, שלהם כידוע מחירים גופניים ונפשיים רבים.

קיו 10 – הרכיב הסודי

קו אנזים Q10 הוא רכיב טבעי המצוי בכל תאי הגוף. מדובר באנטי אוקסידנט - נוגד חמצון יעיל וחשוב, שמסוגל להתמודד עם רדיקלים חופשיים הגורמים לפגיעתו ולהזדקנותו של הגוף. ומה לא נאמר אודות תכונותיו הטובות, ביניהן: הפחתת הסיכון לסרטן ולסוכרת, מניעת מחלות לב ועוד.

מה שמעניין בהקשר הנוכחי, היא העובדה שמעבר לתכונות האלה, מסתבר של Q10 קיימת גם השפעה חיובית גם בנושא הפריון.

והנה ההסבר: באופן כללי, ניתן לומר שהסיבה המרכזית לאי יכולת להרות קשורה כאמור לגיל האישה. הדבר נובע מהעובדה שעם הגיל גדל הסיכוי לאי תקינות כרומוזומלית של הביצית. במילים פשוטות יותר: הביצית מאבדת מיעילותה לעבור תהליך הפריה באופן טבעי, בקרב נשים ככל שהן מתבגרות, מה שמשפיע על הירידה המתונה בפוריות המאפיינת נשים בשנות ה 30 לחייהן, והירידה הדרסטית החלה לאחר גיל 40.

החדשות הטובות: מחקרים הוכיחו ש Q10  עשוי לשפר את תפקודן הלקוי של הביציות הנובע על רקע גיל מבוגר. וזה לא הכל: למעשה, רכיב זה עשוי לשפר גם את צפיפות הזרע והתנועתיות שלו, מה שמשפיע באופן חיובי בפועל גם על פוריותו של הגבר.

 

 

אנשים שהתעניינו במאמר זה התעניינו גם ב:

40% על המוצר השני Q10 קו אנזים 100 מ"ג ™Q-SORB

Q10 קו אנזים 100 מ"ג ™Q-SORB

60 כמוסות רכות
מחיר מיוחד 74.90 ₪ מחיר רגיל 89.90 ₪
59.90 ₪ ליח' ברכישת 2 יח'
25% על המוצר השני יוביקווינול 100 מ"ג - Q10 קו אנזים

יוביקווינול 100 מ"ג
Q10 קו אנזים

60 כמוסות רכות
מחיר מיוחד 179.90 ₪ מחיר רגיל 189.90 ₪
157.40 ₪ ליח' ברכישת 2 יח'

© 2020 כל הזכויות שמורות לאלון דב בע"מ, נציג פיוריטן פרייד'ס ישראל