עץ החיים: 9 יתרונות בריאותיים של שמן עץ התה

שמן עץ התה מופק מעץ שגדל באוסטרליה. במשך מאות שנים האבוריג'ינים, ילידי אוסטרליה נהנו מסגולותיו של העץ: הם הפיקו ממנו תה בריאות ונעזרו בו לטיפול בפציעות, כוויות וחתכים. בסוף המאה ה-18 המתיישבים הבריטים נתנו לעץ את שמו המוכר והפיצו את הבשורה. חוקרים רבים התעניינו בו במהלך השנים ומצאו כי התמצית המופקת ממנו יעילה בטיפול בשלל זיהומים וחיידקים. כך הפך שמן עץ התה למוצר מבוקש בארץ מוצאו. אך בשנים האחרונות ניתן לראות כיצד צמח המרפא האוסטרלי צובר פופולריות רבה ברחבי העולם בשל תכונותיו האנטי בקטריאליות ואנטי ויראליות.

 

יתרונות שמן עץ התה

  1. תורם לבריאות השיניים והחניכיים - שמן עץ התה ידוע כקוטל נגיפים. לפיכך, הוא יעיל במניעת הצטברות פלאק על השיניים, ריח רע מהפה, התפתחות של עששת וריקבון שיניים ולטיפול בחניכיים פצועות. לכן הוא מהווה תחליף טבעי למי פה שנלחם באפקטיביות בחיידקים הגורמים לדלקות ומחלות בחלל הפה. 
  2. מטפל בציפורניים - שמן עץ התה הוא מחטא טבעי ולכן הוא יעיל בטיפול בסדקים בציפורניים. הוא מאחה את הסדק בציפורן וכך תורם למראה ציפורן בריאה יותר. יחד עם זאת, הוא נלחם בציפורן חודרנית על ידי ריכוך עור כף הרגל והציפורן וכך למעשה מפחית את הכאב של הציפורן החודרנית. בנוסף כשהוא משולב עם שמן לבנדר לכדי משחה טיפולית - ביכולתו לפגוע בתאי השמרים המרכיבים את הפטרייה וכך למגר אותה כמעט לחלוטין.     
  3. מקל על דלקות ומחלות בעור - שמן עץ התה הוא אפקטיבי כנגד מחלות ודלקות בעור כגון פסוריאזיס, אקזמה, מקל על התסמינים הדלקתיים באופן כמעט מיידי לפרק זמן ממושך. הוא מרכך את העור, מפחית את האדמומיות, גירודים ותחושת אי הנוחות. 
  4. מקדם את בריאות השיער והקרקפת - תכונותיו האנטי פטרייתיות הופכות את שמן עץ התה לאמצעי לשמירה על קרקפת בריאה וחיונית. שמפו שמן עץ התה מסייע להיפטר מקשקשים ולהפחית את תחושת הגירוד והאדמומיות הנלווית. יתרה מזאת, הריח הדומיננטי של שמן עץ התה דוחה את הכינים, מונע הידבקות ומסלק אותן מהראש. 
  5. יעיל כנגד אקנה - אקנה היא בעיה הנגרמת כתוצאה מזיהום שיושב על העור ושמן עץ התה הוא אנטיספטי, כלומר - נוגד זיהומים. הוא מסייע בהגנה על עור הפנים מפני דלקות, מחלות וזיהומים - כך הוא מפחית את התסמינים ותופעות הלוואי של האקנה. לא זו בלבד, שהוא תורם לחידוש תאי העור ומזין אותו בחומרים חיוניים. 
  6. מטפל בכאבי גרון ודלקות בדרכי הנשימה - דלקות במערכת הנשימה יכולות מאוד להכביד ולהקשות על התפקוד היומיומי, אך בעזרת שמן עץ התה ניתן לפתור מצבים כמו סינוסיטיס, צינון או דלקת גרון ביעילות בזכות החומרים האנטי בקטריאליים המצויים בו. 
  7. מטפל בשריטות וחתכים - פצעים שטחיים כשלעצמם הם לא מזיקים, אך יכולים להזדהם וליצור בעיות מכיוון שהעור פתוח ומאפשר את חדירתם של חיידקים וזיהומים למערכת הדם. אך שמן עץ התה הורג את החיידקים שיוצרים אותם ומקדם החלמה מהירה ופשוטה יותר של רקמות העור הפגועות. 
  8. מטפל בכוויות - השמן המופק מהעץ האוסטרלי מסייע לטיפול בכוויות על גבי העור, הוא מונע מהן להזדהם ולהחמיר. יתר על כן, הוא מעודד את התחדשות התאים וכך מרפא אותן מהר יותר, ומפחית את הופעתן של הצלקות לאחר תהליך ההחלמה.
  9. מחזק את המערכת החיסונית של הגוף -  שמן עץ התה מחזק ומעורר את המערכת החיסונית של הגוף, מחדש את התאים וכך מגביר את היכולת שלה להתגונן מפני נגיפים, וירוסים ומחלות וכך למנוע את הופעתן של מחלות חוזרות כמו שפעת.    

 

היכן צורכים את מוצרי שמן עץ התה הכי איכותיים?

 

התייעצתם עם מומחה וכעת אתם מחפשים משחת שיניים עץ התה לשמירה על חלל פה בריא וחיוני, דאודורנט סטיק עץ התה מרענן או שמפו עץ התה שישמור על הקרקפת שלכם נקייה מזיהומים? אצלנו בפיוריטנ'ס פרייד תמצאו את המוצרים, תכשירים ותוספי התזונה האיכותיים ביותר, שעשויים מכל הטוב שיש לטבע להציע, ומוצעים לציבור הצרכנים הישראלי במחירים הכי משתלמים. 

 

יש לכם שאלה בנושא שמן עץ התה, תוספי תזונה אחרים או תחום בריאותי ספציפי? כתבו לנו כאן ואנו נחזור אליכם בהקדם!

 

© 2020 כל הזכויות שמורות לאלון דב בע"מ, נציג פיוריטן פרייד'ס ישראל