עברתם את גיל 40? הגיע הזמן שתכירו את קו אנזים 10, תוסף Q10

איך בדיוק Q10 תורם לגוף ולמה חשוב לצרוך אותו בעיקר בגיל מבוגר?

איך בדיוק Q10 תורם לגוף ולמה חשוב לצרוך אותו בעיקר בגיל מבוגר?

יש הרבה דברים בחיים שלא תלויים בנו – התבגרות הגוף ושינויים פיזיולוגיים וחיצוניים הם חלק מהטבע האנושי. ואולם, יש לא מעט דברים שאפשר לעשות למען הבריאות.
הקפדה על אורח חיים בריא שכולל שמירה על תזונה נכונה, כושר גופני בהתאם לגיל וליכולת והקפדה על צריכת הרכיבים החיוניים לגוף, הם הסוד לאורח חיים בריא יותר, להרגשה טובה יותר ולחיים ארוכים ומופחתי מחלות.

רבות דובר בשבחו של ה- קו אנזים Q10 והשפעתו החיובית על הגוף ועל הבריאות הכללית. בואו ננסה להבין מה בדיוק הוא מסוגל לעשות ולמה כל כך חשוב להכיר אותו דווקא בגיל מבוגר.

נלחם במחלת חניכיים, בסוכרת ויעיל למניעת מחלות לב: כל הסיבות להכיר מקרוב את קיו 10 

 קו אנזים קיו 10 (מולקולה הדומה בהרכבה לוויטמין), הוא אנטי אוקסידנט -נוגד חמצון יעיל וחשוב, שמסוגל להתמודד עם רדיקלים חופשיים הגורמים לפגיעתו ולהזדקנותו של הגוף.
במילים פשוטות, הוא מפחית את הסיכון לסרטן, יעיל נגד סוכרת ויעילותו החשובה ביותר קשורה למניעת מחלות לב וכלי דם.
כיום מחקרים מצביעים על יעילותו הרבה גם בשיפור פעילות כלי הדם בגוף ובמניעת תופעות שקשורות לאי ספיקה לבבית ולהזדקנות מוקדמת.

מדוע Q10 כל כך חיוני, דווקא בגיל מבוגר?

באופן כללי, קו אנזים Q10 אמנם ניתן להשגה באמצעות מזונות כמו דגים, איברים פנימיים, אגוזים וברוקולי, אך כמותו וכך גם זמינותו במזונות אלה אינן רבות בהשוואה לאלה המתקבלות באמצעות מקור חיצוני.מעבר לכך, ככל שאנו מתבגרים ולמעשה כבר לאחר גיל 25 פוחתת כמותו ברקמות הגוף, מה שעלול להאיץ תהליכי הזדקנות ואף לגרום לפגיעה במערכת החיסונית. 

מחקרים הוכיחו ש- קו אנזים Q10 יעיל במיוחד למטרות הבאות:

  • לשיפור תפקוד הלב

  • ה- Q10 אחראי על ייצור אנרגיה בתאי הלב, והוא יעיל גם אחרי התקפי לב ששכיחותם עולה בגיל המבוגר, וכן במצבים של יתר לחץ דם והפרעות בקצב הלב.
  • למיגור רדיקלים חופשיים

  • ה- Q10 מסייע כאמור לנטרול רדיקלים חופשיים, שעלולים לגרום בין היתר לסרטן וגם קשורים במצבי מיגרנות, בריאות תאי הזרע והביציות בעיקר ככל שהגוף מתבגר.
  • לבריאות המוח

  • ה- Q10 מסייע להאט את קצב הזדקנות תאי המוח וע"י עשוי להועיל לסובלים ממחלות ניווניות של מערכת העצבים המרכזית. 
  • למשתמשים בתרופות להורדת כולסטרול ולחץ דם: מאחר שתרופות אלה (סטטינים, חוסמי ביטא) עלולות להפחית את רמת הקיו 10 בגוף, וכך להעלות את הסיכון לפגיעה בלב, או לחילופין לגרום לתופעות לוואי שונות כמו עייפות/ חולשה/ כאבי שרירים/ ירידה בתפקוד המיני - נטילת השלמת רכיב תזונתי זה חיונית במיוחד עבור אלה המשתמשים בתרופות אלה על בסיס קבוע, וזאת על מנת להשיב את הרמה התקינה שלו בגוף.

אנשים שהתעניינו במאמר זה התעניינו גם ב:

40% על המוצר השני Q10 קו אנזים 100 מ"ג ™Q-SORB

Q10 קו אנזים 100 מ"ג ™Q-SORB

60 כמוסות רכות
מחיר מיוחד 74.90 ₪ מחיר רגיל 89.90 ₪
59.90 ₪ ליח' ברכישת 2 יח'

© 2020 כל הזכויות שמורות לאלון דב בע"מ, נציג פיוריטן פרייד'ס ישראל